12 Haziran 2011 Pazar

OĞLUMUN DOĞUM GÜNÜNDEN KARELER...

oğlumun doğum gününden birkaç kare...artık 5 yaşında koca bir delikanlı oldu:)) mısır patlaklı lolipoplar:))çocuklar tarafından çook beğenildi..


kırmızı kalplerim..:))


ve kendi ellerimizle yaptığımız pinatamız....çok tatlı değilmi..:)kırıldığı zaman en çok ben üzüldüm:(



merhaba arkadaşlar.

uzun ama çoook uzun bir aradan sonra merhabalar...özlemişim buraları..aslında tarif ekleyemiyorum ama sessizce sizleri takip ediyorum..ama inş. artık zamanımı bloguma ayırmak istiyorum.ilk olarak ömeralpe yaptığım doğum günü menü resimlerini sizlerle paylaşmak istedim..umarım beğenirsiniz:)))

işte geldim burdayım..:))artık sizinlenim..herkeslere kocaman sevgiler..............















4 yorum:

Disalce dedi ki...

ömer alpimin doğum gününü en içten dileklerimle kutluyor yanaklarından şapur şupur öpüyorum...bu kadar güzel bir doğum günü görmedim ..pinataya bayıldım.nasıl yaptınız yaa ne hoş olmuş...bende olsam üzülürdüm..altına kapakmı açsaydın acaba:))

ellerine sağlık dilom.nefis şeyler hazırlamışsın..hepsinin tarifini isteriz ona göre:)

zerrin-misss dedi ki...

yeşil domatesim, oğlunun yaşı kutlu olsun. Hep mutlu mesut yaşasın.

Sımmsıcak sevgiler.

nuran dedi ki...

merhabalar bu haftasonu askere, nişanlımın yanına ziyarete gidicem, ee boş gitmek olmaz, ikram mikram yapmak gerek. kurabiye arayışı içindeyim :) pek kurabiyeyle aram yoktur o yüzden kurabiye konusunda kendime pek güvenemem. şimdi bana öyle bir tarif vermelisiniz ki; hem lezzetli olmalı hem uzun süre dayanmalıııııı(1 gün yol) hem deeee risksiz olmalı.ilk yapışımda bile güzel bşiler olmalı.. ayrıca tarif ölçülerini ona göre verin ki,bol bol olsun,arkadaşlarıyla yiyip dursunlar. özlemişlerdirrr di mi :))

nuranguclu12@hotmail.com bu adrese yollarsanız sevnirim.teşekkürler şimdiden.

lezzettabağı dedi ki...

merhabalar hoşgeldinnnnnn. oğluşunun yeni yaşı hayırlı olsun nice sağlıklı huzur dolu yaşlar geçirsin inşallah.. gittin buralar sensiz öksüz kaldı hadi artık kolları sıva bak yokken neler neler paylaşıldı.. görüşmek üzere sevgiyle kal..