4 Ekim 2009 Pazar

TAHİNLİ SARMA VE BEN GELDİMMM.....

hazır sarma

slm arkadaşlar.....

çok ama çoook uzun biraradan sonra sizler buluşmak çok güzel bir duygu...

evet biliyorum tatil baya bir uzadı..tam bitti derken bayram tatili araya girdi..

bayram tatilinden sonra bir kaç günlüğüne ankaraya gidelim derken ..bir baktımki blogumu ihmal edeli tam 4 ay olmuş..offf çok olmuş yaaa...

genel kış hazırlıklarını tamamladıktan sonra..okulların açılması tatil dönüşü genel temizlik derken..

siz sevgili arkadaşlarımla kavuşma zamanı geldi....

bayram için aldığım hazır baklavalık yufkayı değerlendirmek için yaptığım değişik bir bir lezzet oldu.sevgili komşumdan tarifi aldım..

gerçekten çok pratik oluyo..

özellikle bir gün sonrası dahada güzel oluyo..

İşte tarifi.....

-6 adet baklavalık yufka..

-tahin(göz kararı)...

-fındık vea ceviz içi...

-toz şeker....

-zeytinyağı...

Yapılışı....üç kat yufka üst üste koyulur..üstlerine fırça yardımıyla zeytinyağı sürülür..

diğer kanlan üç yufkada üstlerine koyulur..bunların üstünede sırayla tahin şeker ve ceviz içi koyulur..hertarafına sürülmesine dikkat edilir..

en son olarak rulo şeklinde sarılarak 4 veya 5 eşit parçaya bölünerek kesilir..

180 derecelk fırında kızarana kadar pişirilir..

ağızda dağılan çıtır çıtır bir lezzet oluyo...

afiyet olsun....

25 yorum:

Disalce dedi ki...

ilk yorum benden uçsun bakalım....

seni çok özlemiştim..kendimide çok özledim tabiii buralarda:))

şimdi senle yeniden bi başlangıç yaptık..artık kim tutar bizi:)

tarifin harika...helede senden olunca..canım arkadaşım benim...

ellerine sağlık..öpüyorum seni...

PAPATYA PRENSES dedi ki...

e zahmet oldu, ben de yolu kaybettin sanmıştım:)

bu lezzete bayılıyorum. ellerine sağlık canım.

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

HOŞŞGELDİNN.
AMA TEK AYAK CEZAN VAR :))))

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Canım hoş geldin!nasılsın?
kurabiyenin tarifi alındı.Teşekkürler!
Sevgiyle kal...

ceyt dedi ki...

hoş geldin canım.bu tarif çok değişik ve lezzetli görünüyor.ellerine sağlık.
kocaman sevgiler...

Pembe Tatlar dedi ki...

Hoşgeldin....
Harika bir lezzet ellerine sağlık....

ab-ı hayat dedi ki...

Hoş geldiniz!Gerçekten uzun bir ara oldu,cezalısınız Disal ile birlikte:)))


sevgiler....

Baharcicegi dedi ki...

üzledik seni 4 ay ara verne cezasi olarak cok tarifler bekliyoruz senden
citir citir incecik nefis olmus eline saglik

sarımutfak-hande dedi ki...

hoşgeldin cnm
bende yaparım bunu güzel olur harika görünüyorlar ellerine sağlık

HÜLYA dedi ki...

hoş geldin canım geç olsun güç olmasın gelişin :))

tarif harika ellerine sağlık canım afiyetler olsun sevgiler

müjde dedi ki...

Canım hoşgeldin,sefalar getirdin.Ellerine sağlık.Sevgiler...

fatosun mutfagından... dedi ki...

hoşgeldinnn:)))tahinli sarma da nefiss ötesdi..ellerine sağlık sevgileer

Adsız dedi ki...

Elinize sağlık çok güzel görünüyor. Bende yaparım veeeeee üzerine pudra şekeri çok yakışıyor.
Tavsiye...

sevgiler...
vivi

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Sevgili Dilek,
Öncelikle hoşgeldin.
Geç olsunda güç olmasın demişler.
Bundan sonra Disalle sayfalarınızı daha sık güncellersiniz arada ki 4 ay'ı kapatırsınız.
Tarifin çıtır çıtır nefis gözüküyor,ellerine sağlık.

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Sevgili Dilek,
Öncelikle hoşgeldin.
Geç olsunda güç olmasın demişler.
Bundan sonra Disalle sayfalarınızı daha sık güncellersiniz arada ki 4 ay'ı kapatırsınız.
Tarifin çıtır çıtır nefis gözüküyor,ellerine sağlık.

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Hoşgeldin canım özlettin kendini...Tarifin nefis olmuş ellerine sağlık...Ama ben sıradaki tarifini acele bekliyorum bekletme bizleri...
Sevgiler...

Sevil Şahin dedi ki...

CANIM HOŞGELDİN SEFALAR GETİRDİN ÇOK ÖZLETTİN KENDİNİ
AMA BAK GELDİM DEDİN GENE YOKSUN BAK ÖZLETİYORSUN KENDİNİ HABERİN OLSUN
TAHİNLİ SARMANDA SÜPER OLMUŞ

SEVGİLER

makbule dedi ki...

slm arkadaşım hoşgeldin sefalar getirdin

angel dedi ki...

canim hosgeldin aramiza.bende merak ettim seni nerelerdedir diye.optum canim

Yaren dedi ki...

Sende yeni sezonumuza hosgeldin:) Demek sende Ankaradaydin, e Disal ile bulusmusunuzdur, ay kim bilir ne kadar cok sevindiniz:) ay görmek isterdim.Hem bende ankaradaydim görebilirmisim yani:)Ellerine saglik canim nefis görünüyor. Sanki serbetsiz baklava gibi. Enteresan bir tarif. Bizim burda cok az nerdeyse yok denecek kadar az serbetli baklavalar satiliyor,bir an onu hatirlatti bana.Afiyetler olsun canim.Sevgiyle kal.

Serap ne diyor:) dedi ki...

Hosgeldin Yesil domatesim,bende olgunlasmaya cekildi de kizaracak sandim di:)
Biraz tahinim var bende düsünüyordün nasil degerlendireyim diye,cnm ellerine saglik nefis görünüyor.

Sevgilerimle,Serap.

SOFRAM dedi ki...

Canım hoşgeldin, hepimiz tatilde apeyi ara verdik ama artık buralardayız.
Tarifin de çok güzel, ellerine sağlık canım, sevgilerimle öptüm...

Ayse Pamuk dedi ki...

O ne öyle demeden alamıyorum kendimi nefiss görünüyor ellerine sağlık

Adsız dedi ki...

Ellerine saglik...
Bayram geceli cok oldu ama biz hala tatliya doyamadik.:)
Yani tarifin gec degil, hala gündem de tatlilar var.
Muhabbetle...

Mutfaknotlari dedi ki...

arkadaşım merhaba
bloglardan izinsiz resimler alınıyor hep çok can sıkıcı ben çok kızıyorum
bi link vereceğim oradaki resmin urlsine baktım yesildomates yazıyor
bu tarif seninmi
bi bak istersen

http://www.snlhznem.com/hamur-isleri-amp-tatlilar/41682-etimekli-profiterol.html