20 Ekim 2009 Salı

BİSKÜVİLİ ETİMEK TATLISI....

etimekli tatlı

merhaba arkadaşlar....

bu güzel tarifimi ...p.d.ç.s.e...46..yı yapan arkadaşımız nurmutfakta ya gönderiyorum...
eminim bir birinden güzel tarifler vardır.....kendisine kolaylıklar diliyorum...

etimekli tatlıların hertürlüsünü çok severim..helede bir gün önceden yapılmışsa dahada çok severim..
her zaman yaptığım etimekli tatlısından daha bir farklı oldu bu seferki..
ilk önce sevgili arkadaşım elifte yedim bu tatlıyı ..tadı çok hoşuma gitti.. bende gelecek olan misafirlerime yaptım..
geçerli not alınca siz sevgili arkadaşlarımla paylaşmak istedim..

inş.dener ve sizde beğenirsiniz..
işte tarifi..

malz.....
bir paket etimek
bir paket kremşanti
bir paket muzlu puding
bir paket kakoolu bisküvi..

şerbeti...
1-5 su bardağı şeker
2 su bardağı su

üzeri için... hindistan cevizi

yapılışı... Önce şeker tencereye koyulur karamelize olunca üzerine su ilave edilir ve şekerler eriyene kadar kaynatılır. Şeker eriyince, ocaktan alınan şerbet 2-3 dakika soğuduktan sonra etimeklerin üzerine dökülür. Diğer tarafta muzlu puding hazırlanır.muzlu pudingin bir kısmı etimeklerin üstüne dökülür...kalan kısmı hazırlanan krem şanti ile karıştırılır..
muzlu pudinglerin üstüne bir sıra bisküvi dizilir...oların üstünede önceden çırpılmış kemşanti ile muzlu puding dökülür..
en son olarak hindistan cevizle süslenir..

afiyet olsun......

22 yorum:

keskinli dedi ki...

canim böyle de cok hos görünüyor klasik etimek tatlisindan farkli olmus ellerine saglik sevgiler

Disalce dedi ki...

oooovvvv...diyene bak..senin fotoğraflar sanki benimkinin altında mı kalır...harika bir fotoğraf çekmişsin canım bayıldım....

ellerine sağlık..tatlında çok değişik..mutlaka deniycem..

öpüyorum seniii..

nurmutfakta dedi ki...

ellerine sağlık arkadaşım nefis olmuş şöle biraz gezdimde bütün tariflerin çok güzel yine gelicem emin ol.etkinlğe katılımın için çok teşekkür ederim yine beklerim

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Tarif alındı canım.
Teşekkürler.

Unknown dedi ki...

ben de çok severim ellerine sağlık hoşgeldin

müjde dedi ki...

Canım foto da tarif de şahane.Ellerine sağlık.Kucak dolusu sevgiler...

gülay mutfakta dedi ki...

canım ellerine sağlık.. çok nefis görünüyor.. fotoğraf ta çok güzel..

sevgiler...

NEŞELİ GÜNLER dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK BENDE ÇOK SEVERİM ETİMELİ TATLILARI BU ARADA NOT ETTİM DENEYECEGİM İNŞALLAH .SEVGİLER

sarımutfak-hande dedi ki...

ımmm süper bir görüntü ellerine sağlık cnm

Canan dedi ki...

Ahhh ahh anacığım yapardı etimek tatlısını... Seninki de anneciğimin tatlısı kadar lezzetli görünüyor. Ellerine sağlık domatescim:)

Çoook öpüldün fıstık,
Canan

TAZE NANE dedi ki...

HER ARKADAŞLIĞIN GÖKYÜZÜNDE BİR MELEĞİ VARMIŞ.
SEVGİLER...

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Etimekli tatlin harika, fotograf harika! Ellerinize saglik! Hollandadan sevgiler. Takibe alindiniz haberiniz olsun :)

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Canim,
görüntüsünün güzelligi zaten herseyi anlatmis bence, sizlere de afiyetler olsun, tam etkinlige yakisan bir tarif olmus ve senin de ellerine saglik diyorum.

Selamlar ve kocaman öptüm

Disalce dedi ki...

naber dostum bi bakayım dedim...napar benim dostum..

lezzettabağı dedi ki...

Canımcığım bende bunu yıllar önce sıkça yapardım ,burada görünce yine hatırladım. en kısa zamanda tekrar bu lezzeti yapacağım. Kocaman sevgiler..

YASAMİNKİYİSİNDAN dedi ki...

CANIM ELİNE SAĞLIK TATLI NEFİS GÖRÜNÜYOR SEVGİLERİMİ BIRAKIYORUM

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

bu ne güzel bir görüntü domatesimmmm ellerine kollarına sağlık. kendini çok özletiyorsun ama...ihmal etme bizi:)
öpüyorum en kocamanından

angel dedi ki...

canimm ellerine saglik.her zaman hem severek yedigim ve yaptigim tatli.tarifi not aldim.tesekkurler

otomatikkepce dedi ki...

Bu tatlıyı sevmeyene rastlamadım. Hem sütlü hem şerbetli ondan herhalde. Elinize sağlık
hülya

zeytintanesi dedi ki...

Selam canım, uğramana sevindim. Bu tatlı değişik olmuş,ben tavuk göğsü ile yapıyordum, bu da değişik. deneycğim. Ellerine sağlık.yine beklerim.

Adsız dedi ki...

canım bende en yakın zamanda denicem tarifi oğlum beğendi yılbaşina istiyor eline sağlık

Adsız dedi ki...

MERHABA YEMEK BLOGLARINDA GEZİNMEYİ SEVERİM TESADÜF BİR YEMEK BLOĞUNDA BÖREK ETKİNLİĞİNDE KASTAMONUYU GÖRÜNCE HEMEN SAYFANIZA GİRDİM KASTAMONUDAN O KADAR İSTANBUL ANKARA İZMİR YEMEK BLOGLARINA GİRİYORUM AMA İLK DEFA KASTAMONUDAN BRİNİNDE YEMEK BLOĞU OLDUĞUNU GÖRDÜM HOŞUMA GİTTİ ŞİMDİ İNCELEYECEĞİM SAYFANIZI HERALDE İNEBOLUDASINIZ İNŞALLAH BİRYERLERDE GÖRÜŞÜRÜZ ŞİMDDEN ELLERİNİZE SAĞLIK MD29