27 Aralık 2007 Perşembe

OĞLUM VE ARKADAŞI


merhaba teyzelerim....benim adım ömer alp.....buda arkadaşım elif ezgi....biz çok iyi arkadaşız....ben daha anlamıyorumda annem öyle diyo.....

geçen sene yirmigün sonra doğmuştum....bu senede yirmigün sonra doğum günüm...şu an ağzımda annemi ıssıracak kadar dişim oldu şükür....söylemesi ayıp üç buçuk dişim var....hala sürünmekteyim...

ailem benim bir an önce ayaklanmamı değil bir an önce şımarıklığımdan kurtulmak için 20 yaşına basmamı istiyor....arkadaşım elif yürüyo ama heeeep düşüyo....zaten o benden üüüüç gün büyük....

bitek iştahımı seviyolar...ne bulsam yiyorum...annem hala o sucuk ne oldu diye merak edip durur.....onları çok seviyorum....gece beni ayrı yatırsalar bile seviyorum....çikolatayı az verse bile.....

görüşürüz teyzelerim...annem bu yazdıklarımı görünce şok olacak....benim yazdığımı söylemeyin....hişşşşş....ben uyudum....

Hiç yorum yok: