6 Ocak 2008 Pazar

YUFKA ÇANAĞINDA AMERİKAN SALATASI

selam arkadaşlar....ben geldiiiimm......
ben tatildeyken bana mesaj bırakan bütün arkadaşlarıma teşekkür ediyorum....

ne diycem ne yazacağımı bilemiyorum....uzun süredir sizlerden ayrıydım...
bu süre içinde ailemle bol bol zaman geçirdim ve oğluşumu büyüttüm...merak etmeyin tariflerlede geldim....

artık sık sık beraberiz.....
şimdilik yukardaki tarifle sizleri baş başa bırakıyorum...tarifi yemekşenliğinden aldım...biraz değişiklik yaptım....
yiyenler çok beğendiler....
tarifi.........2 adet yufka muffin kalıplarına kareler şeklinde iki kat üst üste konularak kesilir...içlerine nohut doldurulur....ve fırında kızarana kadar pişirilir....nohutlar içinden alınır....amerikan salatası içlerine servis zamanı doldurulur....
ayrıntılı resimler için yemekşenliğine bakabilirsiniz......

Hiç yorum yok: