6 Ocak 2008 Pazar

YOĞURTLU PATATES

merhaba....
yarına bir gün kala tarifimi ekleyeyim dedim....
yarının öğretmenler günü olduğunu biliyorsunuz...
bu güzel ve anlamlı gün beni daha doğrusu eşimi çok ilgilendiriyor....ona hediye olarak yukardaki patatesi yaptım.....çok sevdiği bir salatadır....

bütün öğretmenlerin öğretmenler gününü kutluyorum.....ve bu salatayı bütün öğretmenlere hediye ediyorum.....

malzemeler1 kg.patatesbir kutu garnitürbeş adet kornişon turşubir kaşık tereyağtuz,karabiber,kırmızıbiberyoğurtmayoneztaze soğan
yapılışı:patatesler haşlanır,güzelce ezilir...tereyağı eklenerek yumuşanması sağlanır...diğer malzemeler karıştırılarak borcama yayılır...üstüne diğer tarafta yaptığımız yoğurt ve mayonez karışımı üstüne dökülür...taze soğan ve kornişon turşusuyla süsleriz....afiyet olsun ve kolay gelsin...

Hiç yorum yok: