6 Ocak 2008 Pazar

PORSELEN DEMLIK CAY SAATLARI ETKINLIGI '9 PRENSES SALATA

merhaba arkadaşlar yine güzelmi güzel bir tarifle karşınzdayım..sevgili diyalog yemeklerinden aldığım prenses salatasının tarifini vermek istiyorum..
dün sevgili arkadaşlarım bendeydi aralarınada disalde vardı...çok güzel bir gün geçirdik...yedik...yedik...ve yine yedik...ve nihayet şiştik....:))) ne olacak halimiz bilmiyorum..

arkadaşlar salatamı çok beğendi...sevgili disali biliyorsunuz soğan yemediği için malesef salatama taze soğan koyamadım..ama siz mutlaka koyun....çok ayrı bir lezzet veriyor..

edaca30 arkadaşımın bu hafta yapmış olduğu etkinliğe bu güzel salatamla katılmak istiyorum..

umarım beğenirsiniz ...bu arada diyalog yemeklerine tekrar teşekkür etmek istiyorum..bizlere bu kadar güzel tarifler verdiği için...

şimdiden kolay gelsin...
5-6 adet patates
1 limonun suyu
2 kaşık zeytinyağı
2 kaşık mayonez
havucyeşillik
YAPILIŞ....
Patatesler iyice haşlanır,püre yapıcı ile ezilir,içine limon suyu,tuz,zeytinyağı ve biraz mayonez eklenir.Hazırlanan bu karışımikiye bölünür,bir bölümüne rendelenmiş havuç,ikinci bölüme ince doğranmış yeşilliklerkonulur...Bu karışımlar sıra ile bir kalıba yerleştirilir,bir müddet buzdolabında bekletilir ve ters çevrilerek servis yapılır..AFİYET OLSUN..

9 yorum:

Disalce dedi ki...

dileğim minnoşum nabeer...

hayırlı olsun yeni sayfam....

muccuk....

Adsız dedi ki...

abla kelid naber nasılsın.yemeklerine bakmaya doyamadık.ben erol bu arada senin kardeşin heheehheheheh. ablam canım benim inşallah gelincede böyle güzel yemekler yaparsın.ama balık tercihimdir.artık bende bir aile oluorum.benim eşimde senin kadar güzel yemekler yapıor.sende gelince onun ilginç yemeklerinden yersin.çok başarılı buldum sayfanı.tebrik ediorum .seni seviorum canım ablam......

Adsız dedi ki...

canim pirenses salatasi tam krallara layik olmus eline saglik canim

Adsız dedi ki...

Canım merhabalar..Sende gelmişsin buraya..Hayırlı olsun arkadaşım..Gönlünce olur inşallah..Hani domateslerin?:))Bu şablon çok olmamış galida Dilek ya..Yeşil tonlarında birşey daha iyi olurdu galiba..Blogger da çok hoş şablonlar var..Fikrimi söyledim ama ukalalık algılayıp kızmassın di mi?arkadaşım ya..Tamamem iyi niyetimle yazdım bak..Öptüm seni..İyi akşamlar arkadaşım..

Melek* dedi ki...

disalde hemen gelmiş aman eksik kalmasın bir yerden:) canım çok yaşayın:) siz bu arada kardeşin erol gelince güzel yemkler yapki eşinin ilginç yemeklerini yemekden bunalmıştır hemde gelin görsün senin güzel yemeklerini:)o da yapar ellerine sağlık

EZGi :)) dedi ki...

salata enfe görünüyor
ellerine saglık canım
sevgiler

Adsız dedi ki...

canım selam hoşgeldin burayada
ben blogcudan mucizembenibul

burada da arkadaş listemdesin

Bende porselen demlik çay saatleri 10 etkinliğinde ilk sırada yer alan tarifimi bloğuma koydum bana da beklerim.

mylittlestars dedi ki...

yeşil domates kızarmaya başladı demek..
canım yeni yerin yeni sayfan hayırlı olsun
eline koluna sağlık maharetli arkadaşım...
bu arada bu sobede ne oluyoki hiç sobelenmedimde:((( hahaha
öpüldün komacan...

Adsız dedi ki...

canım her şey nefiss gözüküyor.ellerine sağlık canısın