6 Ocak 2008 Pazar

PEYNİRLİ PİZZA VE OBURCUK

merhaba teyzelerim.....
biliyorum beni çok özlediniz....annem daha ısrarlarıma dayanamayıp beni ekranlara taşıdı...
bilemiyorum farkettinizmi...saçlarımı önce kazıdılar,sonra beni büssürü banyo yaptırıp azda olsa uzatmayı başardılar....
hani kışın olsa şapka takardım...tamda bahara dek getirdiler...rezil oldum...biraz olsun uzadıda karizmayı kurtarabildik....

birde bana sağlıklı diye otlu motlu bişeyler yedirip duruyor....hem zorla yediriyor,sonrada bana oburcuğum diyor....dilim bir çözülse ben söyleyeceklerimi biliyorum.....
parmağımla istediklerimi göstermekten baş parmağım yoruldu....dediğimi anladıda en sonunda bana minik pizzalar yaptı....peynirli ama olsun...besleyiciya ondan..
şimdi sizlere oburcuk oğlumun severek yediği ..çok pratik ve bir okadar lezzetli peynirli pizzaların tarifini vereceğim..

yapılışı:küçük hamburger ekmekler alınır ..ikiye bölünür...ketçap ve kekik güzelce karıştırılır ve ekmeklerin üstüne sürülür...evinizde o nada ne bulunuyorsa...sosis , salam veya sucuk tan her hangi biri ekmeklerin üstüne konulur ..ben salam kullandım..en son bolca kaşar rendelenerek ekmekler fırına sürülür...afiyet olsun..

1 yorum:

HUYSUZBALIK dedi ki...

Çok pratik ve kolay tam benlik bir tarif. Bu pazar soframı şenlendirecek. Sevgiler.