27 Aralık 2007 Perşembe

HERKESE MERHABA


Merhaba blog arkadaşlarım aranıza katıılalı daha bir gün bile olmadı....Ama heyacanım okadar fazlakibunu anlatamam...Aslında ben sizlerin uzaktan takipçinizdim ama şimdi daha yakından birebir sizinle beraberim....bu bloğun açılmasında bana en büyük desteği veren canım arkadaşım,aslında arkadaştan daha yakın can dostum,kardeşim DİSALE çok teşekkür ederim..herşey onun sayesinde oldu...Onun gibi bir dosta sahip olduğum için çok şanslıyım....Allah herkese böyle bir dost nasip eylesin....seni seviyorum canım arkadaşımm.....

Beni ilk günden yalnız bırakmayan arkadaşlarım;pastacımutfakta ya,filizinmutfağına,ağustosyağmuru50 ye,misse,guldenelkana,zeynepcesmesiye,ve disalime çooooooook teşekkür ederim....

Aranızda olmaktan çok mutluyum........

Hiç yorum yok: